1. jan. 2015

Godt Nytt År!



Ønsker dere og det nye året velkommen med
 en overdose hvite amaryllis.

Denne tiden blir for meg alltid en indre sjekk
på områder som håp, forventninger, planer og ønsker.
For selv om jeg stort sett lever en dag om gangen,
er det spennende å la seg bli revet med
når et helt nytt år ligger foran oss
med 365 dager som skal fylles.

Det er først når jeg oppdaterer alt som har skjedd i 2014
at det skikkelig bobler i nysgjerrigheten om hva det nye 
året kan bringe.


Livet har lært meg å tro på at umulige
oppgaver kan bli løst.
Smerte kan bli til glede.
Glede blir større når det deles med andre.
Å glede andre er den største glede.
Å finne glede i små ting og hendelser
har gjort meg oppmerksom på alt vi omgir oss med.
Funnet ut hva jeg syns er vakkert.
Hva som rører meg i hjerte.

Summen av dette er min deffinasjon av 
Hverdagsglede

Med disse ord ønsker jeg deg alt
det beste i året som kommer.

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg et godt nytt år, fylt med hverdagsgleder!

    SvarSlett
  2. Ønsker deg ett riktig godt nytt år.

    Klem Vivi

    SvarSlett