26. feb. 2017

Hverdagsglede

Her inne har jeg laget en liten verden av mine hverdagsgleder i en periode av livet mitt der dette faktisk var det eneste som skjedde i hverdagen foruten å spise, drikke og sove. Det var tilfredsstillende å kunne gå rundt huset, ta noen bilder og bruke litt tid på å ordne et innlegg.

Det rare er at dess bedre jeg har det i hverdagen, dess mindre trenger jeg påminnelse om at det finnes ting å glede seg over. Er det den gamle;" mye vil ha mer" som sniker seg inn mon tro? 

Hverdagsglede kan selvfølgelig være mye mer enn det man kan ta et bilde av, så kanskje sjelen får sin dose gleder gjennom andre opplevelser og derfor ikke krever bevis på at man har glede i livet sitt.
Ikke godt å si. Store tanker om et herlig tema. For meg i hvertfall er det et herlig tema. Glede.

Jeg sniker inn en ekstra liten dasj der jeg kan.En kopp te kan være bare en kopp te, eller så kan den se ut som en sky.




Damen som lager disse små gledene har sånn en fin historie bak produktet og etzy navnet sitt.Jeg har kjøpt flere små utgaver av disse. 
Hjerter, snøfnugg , skyer og votter. 

Butikken heter Tea Heritage og sender fra Lyon i Frankrike.

 Anbefaler en tur innom om ikke annet så bare for den koselige historien hennes. Teen smaker utmerket, og formene har alltid satt et smil på fjeset til de som har blitt servert dem.

2 kommentarer:

  1. Så herlig innlegg!
    Og fine tanker du deler:)
    Takk for en hyggelig hilsen og så skal jeg kikke innom linken også:)

    SvarSlett