25. sep. 2010

Forandring fryder

For noen dager siden sa oppvaskmaskinen uheldigvis
"Takk for meg" 
Først ble jeg litt irritert, men har nå snudd det
til at det er blitt koselig å stå på kjøkkenet igjen.
Jeg vasker opp for hånd =)


For å komme i gang og snu de negative følelsene 
trengtes noen freshe oppvaskhansker,


nye vaskemidler med herlig lavendel og mint lukt
fra Maison(verd kver ei krona),


samt et fantastisk eterisk olje basert
vaskemiddel for bad,vask og slike overflater.
Lukter nydelig og alt blir skinende rent!
Rett og slett hverdagsglede på høyt nivå!

Jeg kjøpte gledene på Fem Høns
på Randaberg,og på Ting i Stavanger sentrum.
http://www.femhons.no/Randaberg/index.html
http://www.tingbutikken.no/

Anbefales for alle som er lei Zaloflasken på kjøkkenet  =)

2 kommentarer:

  1. Veldig kjekke blogg.
    Får mange gode tips.
    Håper du fortsetter l e n g e med hverdagsgledene!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding =)
    Har ingen planer om å gi meg.
    Ikke alltid de store tingene som gleder mest,
    så jeg skal nok finne hverdagsglede enda en stund fremover!Ha en fin søndag =)

    SvarSlett