27. nov. 2010

Dørkransen på plass

Når jeg var i kjelleren for å hente dørkransen fant jeg restene av 
de foregående to som pyntet døren i flere år.




 Så er det dette med litt fornyelse av og til. 
Det gjelder også det jeg henger på døren, så
nå ser døren slik ut;


Denne er fra i fjor fra Living.
Føler meg ikke sikker på at dette er den endelige løsningen,
men skal ha middagsgjester i morgen og da
var det koselig med denne på plass.
Det som er fordelen med denne er jo at jeg kan henge 
den rett opp uten noe form for utbytting.

Nesten som et plastikk juletre.....
Noe som forøvrig aldri kommer inn i dette huset =)

2 kommentarer:

  1. Synes den var riktig fin på den hvite døren!
    Tror ikke jeg får opp krans til i morgen.
    Får finne på noe i neste uke.

    SvarSlett
  2. Takk =)
    Det er så mye fint man kan lage og pynte krans med.Din blir sikkert kjempe fin!

    SvarSlett