16. nov. 2010

Lys i mørket

På denne tiden brennes det lys hver kveld her hjemme.
Koselig stemning og litt ekstra varme trengs når 
vinden og mørket omslutter oss.

Det er like store prisforskjeller og kvaliteter på lys
som på alt annet.
Jeg har prøvd mange forskjellige kubbelys,
men har endelig funnet et som står til mine forventninger
som ikke renner eller soter for mye;


 Hos meg brenner lys fra Ålens

 Her er den største og nest største størrelsen i bruk.

Det er mange år siden jeg brant andre te lys  
enn de med gjennomsiktig bunn.
Også her er det store prisforskjeller.
Fikk et godt tips som jeg gledelig deler videre;



Denne pakken har 50stk, kjøpt på Nille
og er et kupp spør du meg.
Koster bare 89,- og lysene er i tillegg
litt høyere en vanlig og brenner derfor lengre.

LØP OG KJØP =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar