7. jan. 2011

Dagen for sommerdrømmer

Etter den helt fantastisk vellykket sommerferien i 2010
på interrail med datteren min i to uker, kjennes det vanskelig ut
å komme på noe som kan toppe det!
Jeg har hatt det som et mål i livet å dra på interrail. 
Nå som det målet var nådd, har jeg ikke hatt
peiling på hva vi kan finne på for noe kjekt til sommeren.
Derfor begynte jeg å kikke på litt forskjellig på nettet i dag.
Det finnes jo enda litt å utforske =) 
Det gjør jo sannelig det!
Ettersom klikkene ble mange, oppdaget jeg at Italia  pirret nysgjerrigheten min.
Har vært på familiebusstur til Rimini med solaruten for mange år siden - 
veldig kjekt, og husker Italia som et godt land å feriere i.
 Her kan vi helt sikkert finne både kultur og avslapping.
Deilig sol og varme.
Så ja - her må nok alle reisemuligheter kartlegges =)
Blir valgets kvaler for hvilke byer eller områder man skal velge.
Heldigvis finnes det egne interrail biletter som
er gjeldene for enkle land - feks Italia.
Så fly ned, ligge i ro en plass en uke 
for så å intrerraile rundt en uke -
Hm - hørtes ikkje dumt ut det!
Frøet er sådd =)
Da er det bare å finne løsninger som passer med lommeboken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar