19. juli 2011

Alessi nøkkelmann =)

 Jeg var så heldig her om dagen og fikk forsinket bursdags presang
av min kjære datter. Den ene av pakkene inneholdt en ny og
frisk nøkkelringmann fra Alessi - som du ser er den gamle
blitt hengende uten kropp en stund, og det går jo ikke an =)
Akkurat denne er litt spesiell. Fikk den første av henne som takk
for konfirmasjonen,og det er to "menner" siden.
Nå skal jeg prøve så godt som jeg kan å gi den
nye litt lenger levetid. he he
bilde fra nettet
I den andre pakken var det den minste Vipp bøtten til å ha på
badet. JUHU =) Vett du ka! Kjempe heldige og stor overraskelse!!
Den har jeg ønsket meg i mange mange år.
Stor jubel og gjett om den sto til forventningene tjihi! Ble bra det.
Er jo ikke noen design frik, 
men der er jo noen klassikere som jeg er veldig svak for.
Denne serien er en av dem =)
Kjekk butikk som fører disse er 
http://www.tingbutikken.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar