26. aug. 2011

Liten oppdatering - eproxy gulv

 Av og til blir det lite hverdagsglede og mye jobbing. 
En sånn periode har jeg hatt nå og håper det roer seg utover høsten. 
Jeg leier ut min 1. etasje og har hatt visnig og fått
- heldigvis-
nye leieboere som flytter inn i midten av september.
Det er jeg veldig takknemlig for.
Bildene er små utdrag fra denne leiligheten,
som jeg pusset opp i fjor.
Kjelleren derimot - har skreket etter fornying,
og det var der jeg tok et tak for å gjøre det litt triveligere-
huset er fra 1924 - noe var nok gjort på alle de årene,
men alt til sin tid.
 Maling gjør susen =)
Gulvet er også nytt.
Løsningen på gulvet ble det lommeboken som bestemte denne gangen.
Det ble for omfattende å hogge opp og legge nytt betong gulv,
så jeg har gått for eproxy gulv
direkte oppå det gamle betong gulvet.
Har fått en god overflate til å rengjøre, og lys og fin farge.

Det kjennes alltid bra å komme et skritt videre på
ting som står på listen; MÅ GJØRES.
Derfor nyter jeg nå den gode følelsen-
og deler den med deg.
Ha en flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar