31. aug. 2011

Siste sommerdag

Vel - enten man er fornøy eller ei med vær og opplevelser, 
sommeren 2011 er nå offisielt over. 
I morgen er det september og høsten begynner. 
Personlig vil jeg måtte lete litt lenger før 
hverdagsgleden blir funnet.
Blomstene bungner ikke utfor døren lenger 
og må erstattes med andre små gleder.

 Jeg har hatt stor glede av å følge forskjellige hagebloggere og 
deres kunnskap om alt som spirer og gror. 
Masse tips og utrolig mange flotte blomsterbilder.

Nesten like stor som min glede over blomster 
er min glede over musikk og bøker.
Høsten er en god tid for å lese og lytte.
 Etter 22.7.2011 er det ikke like spennende med krimromaner.
Hadde lånt en bunke med krim som lå klar til å 
pløyes igjennom. Det funket ikke for meg,
så der må jeg ha en pause. Det er jo ikke noe
som helst offer - og jeg tenker stadig på dem som
virkelig ble berørt av disse grusomme handlingene.
Dere er i mitt hjerte for alltid.


Vi skal aldri glemme.
Livet må bare gå videre og søken etter
hverdagsgleden må fortsette.
Ikke gi opp.
Livet i seg selv er en eneste stor overraskelse.
Lev det og føl det.

Masse høstklemmer til akkurat deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar