13. aug. 2011

Stavanger open i blomster


En nydelige blomsterdag er over i Stavanger.Blomsterfestivalens andre dag
hadde strålende vær og mye fint og by på. En av tingene som skjedde var
20 lag av blomsterdekoratører som konkurrerte i Stavanger Open - 
oppgaven var 
Flower Power  
de glade hippi årene,
og alle lag hadde samme utgangspunkt - 
max 3x3m bredt og max 4m høyt. 
Utrolig facinerende å se kreativiteten til aktørene.

Dette er vinneren av publikumprisen.
Bildene var tatt før kåringen var ferdig, så vinnerene av konkurransen
er jeg litt usikker på om jeg hadde bilde av, derfor er resten
av bildene noen av mine favoritter og som jeg personlig likte godt.

PEACE and L.O.V.E.
Brillene hørte jo også denne tiden til;

For meg  = Stor hverdagsglede!
Håper du og har funnet noe og glede deg over i de fine bidragene.
Peace and love fra Stavanger!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, Helene :)
    Jeg fikk dessverre ikke dette med meg og da var det kjekt å se bildene dine.

    SvarSlett
  2. Så kjekt Jane =) Var en nydelige dag i byen i går.
    Koselige stemning, sol og flotte blomster.

    SvarSlett