20. okt. 2011

Gøy med fotoblokk


 Jeg er veldig glad i ord.
I bøker, sitater, kort, dagbøker og blogg.
De siste årene har det blitt mer og mer brukt 
som plakater og bilder til dekorasjon og inspirasjon i hjemmet,
noe jeg synes er stilig og nyttig. Nyttig i den forstand at enkelte
ting er det faktisk greit å bli påminnet i disse hverdagene våre.
Noen ord og uttrykk sier det meste som for meg er viktig i dette
livet jeg lever og har.
Derfor hadde jeg lyst å ramme inn noen av favorittene mine.


På FotoKnutsen fant jeg - for meg - 
en nyhet som passet godt til prosjektet.
Fotoblokk i alle mulige størrelse.
Hadde med meg plakatene og fant dem som passet best.
Der etter var det bare å følge veiledningen som følget med.

 Nøkkelordet er nøyaktighet! Her har man bare et forsøk. 
Skikkelig god lim for å si det sånn =) 
Etter å ha påført plakaten, eller et bildet man vil ha på veggen,
renskjærer man det rundt kantene med en skarp kniv på skjæreunderlag.
Jeg kjøpte en på fotobutikken. 
Den må være sylskarp for å få best resultat.

Jeg ble veldig fornøyd med resultatet.
Synes det var en kjekk måte å få nytt på veggen.
Selv om disse to venter på skruer 
før de er plassert der de skal være =)
Synes du det så kjekt ut?
LØP Å KJØP!
Mulighetene er uendelige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar