7. okt. 2012

God søndagskveld

Det er ikke mangel på hverdagsgleder som gjør at 
det er lite blogging for tiden. 
Men i noen perioder i livet, 
er gledene så personlige, og for andre ubetydelige,
 at de ikke kan skrives ned i ord og deles med andre. 

Akkurat denne uken er datteren min hjemme på høstferie fra folkehøgskolen
 -  større glede enn det finnes ikke for en mor,
så den deler jeg gjerne =)

 Samme som at jeg liker å dele god sanger, sitater,
tekster og ord med dere.

Denne søndagskvelden deler jeg
Sangen om gleden 
av Sigvart Dagsland.

Ønsker dere med et en god kveld og 
fin start på den nye uken som kommer.

5 kommentarer:

  1. Så fint innlegg:))
    Og takk for gjenhør med sangen...lenge siden jeg har hørt den:))
    Ha en fin kveld:))

    SvarSlett
  2. Forstår godt at du har kosa deg denne veka....koselig!!!
    Viktig å ta seg tid til det.
    Ha ei flott ny veke du og :)

    SvarSlett
  3. Flott innlegg! Ha en ny fin uke du også :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig innlegg. Ønsker deg en fin-fin uke :-)

    SvarSlett