4. nov. 2012

Fristelser fra nettet



Det blir en del inne tid for meg  på denne tiden av året,
og det blir det nok av, så da gjelder det jo bare å få den til å gå.
Ikke alltid like lett, men internett hjelper jo på da.
Sammen med bøker,filmer og annet tidsfordriv.
Mye fint og kjekt å både lese og bli inspirert av på nettet.
I dag har jeg hatt runden med jul i tankene. 
Trodde jeg var tidlig ute, 
men kjekke juleting var allerede utsolgt på 
ellos.no og h&m.no/home,
så noen var i hvertfall før meg =) 


Strikk er jo voldsomt i skuddet. 
Både til hverdag og til jul.

 Skåler og lysestaker får vi vel aldri nok av.



 Eller kanskje litt nytt til å pynte med?
Jeg har i hvertfall kost meg og kikket på disse 
sidene på nettet i dag;


Kanskj du finner noe kjekt en av plassene du og.
Fortsatt god søndagskveld!

1 kommentar:

  1. SÅ masse flott!

    Gav deg ein Award eg akkurat no..
    Fordi eg ynskjer at fleire må finne nettopp deg :-)
    Ingen tvang til å dele den vidare.

    klem

    SvarSlett