26. jan. 2013

Dukkehus/miniatyr museum Guadalest

 I går da jeg var i denne lille spesielle landsbyen,
 var jeg på et av flere museer som finnes i denne byen.
Nemlig dukkehus museum.
Var nesten dagens høydepunkt for meg.
Har alltid hatt en fasinasjon for dukkehus.
Dette er bare en pitte liten smakebit av alle de utrolige utstillingene de hadde. 
 

Helt fantastisk - for de som liker sånn vell og merke.
Jeg var helt fortapt.
 Se på sko butikken!
 Full av de nydeligste små sko.


Detaljerte og innholdsrike rom.



Litt frekt undertøy klar på sengen mens damen tar seg et bad =)


 Fristet til å se resten?
Anbefales - det var helt magisk!




Hasta la vista


1 kommentar:

  1. Heldige deg som har fått med deg en tur til Guadalest. Der har jeg og vært. Helt fantastisk.Jeg fikk ikke med meg at det var et museum med dukkehus. De var helt utrolige! Likte aller best skoforretningen. Tenk å lage noe sånn!
    Håper du får mange fine dager som du vil dele med oss.

    SvarSlett