24. jan. 2013

Salig klimaflykning

Det skulle ikke mange solstrålene til før det salige
 uttrykket kom i dag.
Nesten så en må klype seg selv i armen.
Sitte ute i sol og 17 grader.
Til og med teen smakte asombroso!
Virkelig virkningsfulle solstråler.
Varmen gikk inn i hjertet,
 rundt i kroppen
 og smeltet det som var igjen av frostskader
i min vinterbleke kropp.

Man kan fort bli avhengig av dette =)
 
Etter en liten tur rundt på anlegget på jakt etter
noe fargerikt å melde hjem om,
var dette noe av det jeg fant;





Ikke akkurat det mest oppsiktsvekkende
til hageglade lesere,
men en liten dose blomster har vi nå delt =)


Jeg bor midt i en appelsinlund,
men det får jeg rapportere fra en annen dag.

Hasta la vista

2 kommentarer:

  1. Så godt at du har det bra og at du kjenner varmen gjere deg godt! Fine fargar! Kos deg masse :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du følgr meg og legger igjen så kjekke ord Sigrid. Det varmer hjertet det og.
      Ønsker deg og en fin dag!
      Klem fra Spania

      Slett