24. nov. 2010

Adventskrans eller adventsstake

Siden det nå bare er dager igjen til 1.søndag i advent er den kreative delen av
meg godt i gang med å planlegge den pynten som trengs.
I den forbindelse tok jeg en inspirasjonsrunde på nettet for å kanskje
finne noen nye ideer til adventslysene i år;

  http://beatehemsborg.blogspot.no/


 Har ikke noen fine bilder av min, men noe sånn er det jeg har hatt de siste årene.
Kubbelys med tall på, litt mose og annet grønt rundt lysene på et fat.
Skal prøve på en annen vri i år og legger ut bilder når den er klar.
Hvis ikke prosjektet blit vellykket, så liker jeg godt denne måten å ha lysene på.

Adventsstaker som jeg liker godt er disse to ; 

Loop fra Black and Blum   og  Advent crown fra Georg Jensen
Begge stilarter tiltrekker meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar