22. nov. 2010

Tid for organisering

Er du som meg? I ferd med å fylle ut listene med alt 
som skal huskes på nå som vi går inn mot adventstiden:
Handleliste julekalender(sier seg selv hva denne listen gjelder)

Adventsliste ( inneholder ting som skal finnes frem til 1.søn i advent)

Ønskelister (innhente andre sin - utfylle min egen =) )
Å ja ALLTID noe man kan ønske seg!

Julegaveliste (oversikt over hva jeg skal eller har kjøpt av julegaver)

Ny handleliste ( ting jeg vet jeg trenger fremover - gavepapir, tape,o.l.)

Adresseliste ( til julekortene selvfølgelig ) 

Enda en huskeliste ( kjøpe inn juletre, pinnekjøtt
og andre veldig viktige stemningsskapende ting)

Gjøreliste ( hva skal/må vaskes, ryddes, strykes før jul)

Lageliste (hva skal bakes, julekort, krans på døren osv.)

Det er mye å holde styr på
men jeg elsker julen og alt det som hører med.
Tradisjoner er viktig!
(bildet viser julehandelen i fjor da snøen kom
i bøtter og spann
og laget enda en utfordring =) )

2 kommentarer:

  1. Så kjekt.
    Må nok til med lister.
    Lett å glemme noe i denne kjekke - travle - tiden.

    SvarSlett
  2. Det funker godt for meg i hvertfall.
    Plutselig kommer jeg på noe lurt =)
    Ned på den rette listen med det!
    Lykke til!

    SvarSlett