11. des. 2010

Juleprosjekter

Det finnes mange flotte bøker som handler om julen og dens budskap,
tradisjoner eller inspirasjon til dekorasjoner, mat og alt som hører til.
Jeg har noen hobbybøker om temaet nisser, engler, lappeteknikk og krosssting,
men mye av prosjektene er enda på planleggingsstadiet =)
Så i år har jeg heller lånt julebøker på biblioteket for å kose meg og kikke på flotte
prosjekter og tips, i stedet for å sette i gang noen 
ikke-gjennomførbare-quilte-eller-sy-prosjekter =)

Vel - et av dem startet jeg på i god tro, men så ble det forandring i planene for
mottakeren, så det er ikke bare min feil at de ligger på is nå....  =)



Denne adventskalendere har kommet seg et hakk videre i år fra i fjor =)
Den er tenk til min sønn som i år flyttet til Bergen, og skulle erstatte den
tradisjonelle juletrekalenderen.
Vel - det ble altså ikke i år heller,
for nå er det for sent.
Håper å få den klar til neste jul.
Bare å begynne tidlig nok =)

Har du noen slike prosjekter liggende?
Eller er du flinkere enn meg å gjennomføre ting du har begynt på?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar